29.10.15

Makan di Cotton Craft, Shah Alam.

Ahad lepas saya singgah makan di Cottoncraft, seksyen 13 Shah Alam. saya tak pasti dia ada FB page atau tak.. sebab saya jumpa kedai ni di instagram. kedai dia sama area dengan The Sumbs. masa saya sampai sini.. takde customer.. kedai kosong je tau...


ni kedai dia..
kawan saya boleh cakap..
ingat kan ajak pergi kedai kain?
hehehehe


ni buku menu dia..
fyi, weekend menu dia biasa-biasa je..
kalau weekdays baru ada menu special sikit..


yang ada laici tu air apple juice.. 
dia campur dengan laici..
saya order air jagung blended..
tapi nama commercial dia lain..
tengok kat resit nanti..


pasta tomyam..

sedapppp~~


pasta smoked salmon..
sedap...
tak pedas..
lemak-lemak rasanya...


nachos!!
ni saya suka..
selalu kalau makan.. rasa masam melampau..
I cannot masam sangat...
this is just nice masam dia..
recommend to try out!


ni design dalam kedai dia..


total price..
air jagung tu nama dia milky maze..

affordable for me..

korang should try..
guna waze taip je nama Cottoncraft...









1 ulasan:

lynndAmya berkata...

Salam, haha wahh..sy pun ingatkan kedai kain tadi..rupanya cafe..comel je namanya, deco pun comel kat dalam..food nampak sedap..(n_n)