25.11.15

Tergoda dengan Zumba

untuk menghabiskan tahun 2015 dengan gilang gemilang... saya nak jugak dapat berat 50kg.. currently berat main-main.. 55 - 56kg.. 54 tak pernah jejak lagi since a few months ago..  so, I need to do something.. makan memang saya jaga-jaga.. tinggal tang exercise tu hampeh... inisiatif yang saya buat, parking kereta jauh sikit dari office.. jadinya saya perlu berjalan jauh sikit.. tu je usaha saya.. hahahaha.. gelak je kalau orang dengar...

since last month cousin saya join zumba sebab dia nak kahwin bulan 1 ni.. of course semua orang nak feeling cantik macam princess on our big day..  masa dengar dia join class tu.. rasa macam nak join sama.. rasa je.. tapi tak jugak join.. kahkahkah.. tapi bila tengok post Piya kat FB dan entry Zumba dari blog Safiyyah Osman ... harus tergoda.. hahahaha... dah di goda.. terus lah google sana sini untuk info.. siap join group dalam FB.. 

sekarang nak google kasut dan juga attire yang sesuai untuk berzumba.. 

doakan saya bersemangat sehingga akhir 2015 yer...

1 month to go!!!



Tiada ulasan: