16.12.15

Susah nak dapat kalendar 2016

Pagi tadi datang lambat ke ofis... sebabnya jalan jem gilaaaa kat NKVE.. ada lori terbalik lalu terbakar... saya dengar kat infor trafik.. tapi masa tu baru je masuk NKVE.. tak boleh nak patah balik.. kalau tak memang lalu Federal Highway je.. 

Lepas je Subang jalan dah clear.. saya tak tahan lapar terus stop kejap kat petronas NKVE... punya laa banyak kereta wehhh.. tapi gigihkan jugak pergi tapau subway.. hahaha.. lapauuuu... sekarang ni saya tak makan malam.. so, bila breakfast lambat memang kebulur sangat... sampai sakit-sakit kepala..

ni tengah menanggung sakit kepala..

to be honest, kerja 1 apa pun tak gerak lagi ni... banyak sangat kerja sampai tak tahu nak mulakan yang mana dulu.. kertas melambak-lambak atas meja ni haaaa... pening tengok meja sendiri...

Hari Isnin lepas jiran lama saya meninggal dunia... sedih sangat rasanya.. jiran sebelah rumah ni saya panggil walid.. sebab ikut anak2 dia panggil dia.. kiranya memang membesar sama dengan anak dia.. family kiteorang pun close dengan family walid... Hari Sabtu petang dapat mesej dari sepupu saya, bagitahu walid masuk hospital.. ingatkan nak pergi tengok hari ahad.. tapi hujan je 1 hari tu.. tu yang decide pergi hari Isnin... alhamdulillah sangat sebab dapat tengok sebelum dia pergi.. petang tu dia dah pergi mengadap Ilahi.. Allah.. sebak sangat rasanya... semoga roh walid di tempatkan di kalangan orang yang beriman... 

lagi 2 weeks plus kita nak ke 2016.. kenapa kalendar 2016 susah nak dapat yer? sebab ada GST ke??? mana laaa nak carik kalendar ni..... kena ke kedai buku lah gamaknya yer.. saya suka kalendar kuda tu.. sebab lengkap dengan cuti semua.. kan?

Tiada ulasan: