5.1.16

17 hari sebelum 25 12 2015

Masa menaip entri ni...

17days to go.. #countingdays kekdahnyaaa..

masa ni ada banyak benda tak settle lagi..
hantaran tak tukar lagi..
saya beli barang saya, dia beli barang dia..
so, kita simpan barang-barang kita..
sebab utama nya, saya segan nak suruh dia beli barang saya..
hahahaha.. weird kan? 
and 1 more thing is, sebab weekend je dapat jumpa..
and sometimes I'm a bit busy.. sebab saya adalah part time driver untuk ibu.

baju tak siap jahit bunga lagi..
cuma dah jarumkan kat baju.. tak jahit lagi..

creampuff, cheesetart, brownies.. semua tak order lagi...
cita-cita tinggi nak buat dessert buffet....
tapi order pon tak buat lagi...

huwarghhhhhhh...
hari-hari balik kerja rasa badan letih gila...
takde mood dah nak fikir benda-benda tu...

tiba-tiba semalam terfikir nak tukar barang door gift..
searching for surah yasin yang comel yang cute.. :)
tapi bila tengok masa..
bila nya nak pergi mencari wehhhhh?

>.<"

Tiada ulasan: