28.1.16

Kopimeo Dan Spaghetti Ikan Masin

14 Januari lepas birthday BFF... orang dah kawin mesti lah nak celebrate dengan husband kan?
bila husband dia outstation baru boleh keluar lepak sama...
so, kita jumpa last week..
lepas waktu kerja.. saya pulak MC.. heee~~

kalau tak kesian lah dia nak menunggu saya lama.. sebab dia dari Putra Heights  je.. saya pulak dari Damansara..

Saya bawak dia pergi makan kat Cafe Kopimeo, Shah Alam.. kedai ni sebelah dengan Hotel Concorde Shah Alam.. saya bawak dia pergi sini sebab dia suka makan spaghetti.. yang best nya kat sini spaghetti mengikut tekak orang melayu... heee~~


birthday girl...




saya paksa dia pilih Spaghetti Ikan Masin..
yang korang tengok putih-putih tu..
tu lah serbuk ikan masin...
takde lah rasa masin sangat..
just nice...


ni saya punya..
sapghetti lemak udang..
korang masak kuah lemak udang...
makna dengan spaghetti..
biasa-biasa je la...
takde yang istimewa sangat..



side order..
Churros atau kuih belimbing..

kat Kopimeo ni macam-macam spaghetti korang boleh jumpa...
next time boleh try yang lain..
harga pun tak mahal sangat...
okay lah bagi saya...


Tiada ulasan: