5.2.16

Pergi rumah orang lepas balik kerja.

Semalam balik kerja Aza ajak pergi rumah Z..
Z ni saya kenal thru Aza..
kiteorang satu kolej sebenarnya.. tapi tak mengenali antara 1 sama lain...
hahahaha~~
Saya kenal Z masa ikut Aza balik kampung Z.. time tu wedding dia..
Z ni pulak boleh sekepala dengan saya..
terus kiteorang jadi close friend..

Z baru pindah rumah..
tu ajak kawan-kawan datang.. ada buat makan-makan sikit..
kebetulan semalam hujan pulak time balik kerja tu... apa lagi.. jalan jammed lah kan...
sambil drive perut berbunyi..
lapar hoiiittt... lunch saya makan Kueh Teow Kung Fu je...
tu yang lapar tak ingat time balik kerja...

sampai rumah Z around 8:20 macam tu...
lepak sambil usha-usha makanan..
dengan tak malunya..
tuan rumah tak pelawa lagi..
saya dah ceduk mi kari...
kahkahkahkah..~~!!

ampunnnnn.. memang lapar sangat dah..
nasib baik masa tu takde orang datang lagi...
mak mertua Z pun baik je melayan...
sedap sangat mi kari mak mertua dia masak..
sampai rasa nak masak mi kari je cuti ni...


kata Aza ni semua 1 kolej kiteorang..
tapi maaf lah...
memang tak kenal..
hahahaha..
dorang pun tak kenal saya..

gila selebet laa muka saya....
muka penat yer....

saya jenis kalau orang tu banyak cakap..
cakap tak merapu..
ok.. boleh on!
heeee~

ni kawan-kawan Aza ngan Z ni..
memang boleh sekepala gitu..



terima kasih Z jemput datang makan..
Baju merah tu Z..
tudung hitam lupa nak tanya nama...
muahahahaha...
sembang beriya.. tapi tak tanya nama..

next time boleh buat potluck...
rumah Z jugak lah..
Aza duduk rumah mentua...
nak kumpul2 macam segan pulak kan...






Tiada ulasan: