25.4.16

Gambar apa korang suka tengok di instagram?

Korang suka tengok gambar apa kat instagram? saya suka gambar makanan #ofcourse dan jugak gambar orang pergi travel.. saya suka sangat view gambar ni tau... kalau makanan tu boleh lah kot takde idea apa nak masak boleh view dan try.... lagi pun tekak saya ni universal... arab ke chinese food ke semua boleh telan... hahahahaha... tengok badan laaa~~

lagi satu cara tangkap gambar makanan tu buat nafsu makan bergelora sangat.. kan? paling suka video masakan dari Napat.. cer search instagram dia.. simple dish for breakfast.. tapi the way she present the food nampak mewah dan sedap sangat...Napat ni insta dari Thai.. orang nya pon cantik...

saya memang pesen manusia suka berjalan... tak dapat beli barang tak apa.. janji dapat berjalan.. giteeewww~~!! kalau tengok travelog orang.. seronoknya laaa... tapi sebabkan tak mampu lagi nak berjalan ke negara orang... maka nya kita kumpul je tips.. hehehe.. mana tau berguna apa yang kita pernah baca kan?

lagi satu saya suka panaroma yang mereka capture. bila kita nak upload ke media social kita mesti tangkap gambar yang cantik kan? so, dari situ saya tertarik.. selalunya bila view gambar canti saya akan terus google untuk cari info.. tak rugi kan membaca? tambah knowledge...

saya harap sangat lepas kahwin, dapat kumpul duit balik dan pergi travel.... yang penting kena kumpul duit.. hahahahaha~~ takde duit apa pon tak jadi kan....


1 ulasan:

SIQAHIQA berkata...

Siqah paling suka gambar view cantik orang tak kisah di mana pun. Pastu mulalah google nak tahu tempat tu di mana. Biasa kalau luar negara, berharap dapat pergi. Kumpul duit jela dulu :)