10.6.16

Makna bunga rose orange

Masa birthday hari tu.. ramai yang wish enjoy last birthday as single.. kemain masing-masing…

Saya pernah dapat bunga masa birthday.. sejambak besar.. masa tu umur 20 kot? Ampun.. lupa.. tu lah 1st time dapat bunga.. dulu-dulu saya tak suka bunga.. busuk lah bau dia.. tak tahu kenapa entah saya rasa bau bunga busuk… kemain pelik perempuan lain suka kat bunga…

Dan sempena hari lahir 27 ni.. tunang bagi bunga.. ohhh.. saya suka!! At 1st I thought bunga tipu.. letak dalam almari.. esok pagi bangun baru belek.. eh.. bunga betul!! Dah dia bagi dalam keta.. gelap-gelap lak tu… tak pe lah, maafkan lah.. sebab dia bukan pesen romantik… hahahaha.. #macamkauturomantikje

So, I got 3 flowers represent ILurveU.. kot..? pandai2 je… eh.. betulkan? Walaupun bukan red roses.. yang penting bunga rose… kan?

Ni bunga nya…


Orange Roses… saya siap google lagi apa maknanya… hahahahaha.. ni lah nama nya perempuan… ntah2 dia main beli je tanpa tahu maksud orange rose.. kan? Peduli lah.. saya nak jugak tahu..

So, ini yang saya dapat dari hasil google..

Meaning: desire, enthusiasm, excitement, new beginnings - dari website : romancefromtheheart
An excellent choice for a new relationship that you wish to pursue further. It can nevertheless also be referring to a new business partnership. - loveletterbox


conclusion nya, saya anggap it is a new beginnings for our relationship.. =) over sangat tau ni... muahahahahaha... maklumlah.. kami tak declare couple.. terus declare tunang.. ekekekeke:p 

bangun tidur nampak bunga tu senyum sorang-sorang.. yelah, bukan selalu dapat bunga.... bila kering bunga ni.. kita buat try potpuri... 



saya sayang awak...
:)

#tetiba



1 ulasan:

dhiera zainudin berkata...

eh, lama tak jengah dah bertunang dah. tahniah yee