14.9.16

Raya dalam sejarah

Assalammualaikum..

Selamat Hari Raya AidilAdha..

ramai kan yang sambung cuti seminggu terus? office saya memang sunyi sepi pi pi pi... even Chinese pun amik cuti.. boss saya letewwwww... hahahaha... ingatkan heaven laa kerja boss takde.. tapi takde makna nya.. email dari dia je berderet..

last Friday saya half day.. sebab accident.. saya langgar kereta orang.. actually yang kena langgar tu dia uturn tak lepas.. saya pulak tengah speeding.. dah tekan brek.. memang tak boleh tak langgar... hishhhhh.. tak memasal je tau kena claim insuran bagai... takde kereta ni patah kaki... kena mengharapkan orang je ke sana sini... saya dengan tarikh 0909 ni memang tak ngam langsung.... haihhhhhhhh..... =.=" dari dulu lagi....



kesian dia..
masa tengok air mengalir keluar..
dah gigil dah..
fikir radiator bocor..
bila member check...
oh.. air wiper tu..


1st raya together dengan husband.. 2 hari sebelum raya tu, husband ajak balik rumah dia..
mak dia tak berapa nak sihat sangat,..pulak tu tinggal sorang je kat rumah...kata nak jadi isteri solehah kan... ikut lah kata suami.. 
kehkehkehkeh~~
lagi pun bukan jauh pun.. setengah jam je dari rumah... hahahaha.. siap esok nya tu balik rumah balik.. tertinggal toiletries.. 



ayam bali...



kuah kacang terlebih serai..
heee~~

lagi 1 menu kuah lodeh..
masalah utama nya...
saya ni dah terbiasa masak untuk ramai orang...
tapi rumah mertua ni..
kami bertiga je pun..
susah gilaaa nak bajet..
takpe lah.. slow slow laa kan..




#teampurple
#teamtakdekampung



Tiada ulasan: