26.10.16

Minggu terakhir di bulan Oktober

Assalammualaikum..

Minggu ni minggu terakhir di bulan Oktober..
Harap takde lah yang mengalami tragedi Oktober...
sekarang mood saya malas bekerja...
hahahahaha~~

monsun apa ntah minggu ni gila malas nak kerja..
bangun pagi tu seret seret kaki je nak siapkan diri pergi kerja,,,,

rutin harian saya pagi-pagi siapkan breakfast untuk suami..
sebab dia tengah diet..
kalau dia tak diet..
tak payah buat breakfast...
dan sambil buat breakfast sambil masak untuk lunch..
saya jenis bawak bekal.. suami pulak balik lunch di rumah...
tapi tu lah.. tang sapu menyapu memang saya tak buat masa weekdays..
buat time weekend je..
hehehehe~~
saya masih lagi berusaha untuk menyusun waktu..
dari sampai rumah hingga nak tidur..
kadang ada kala nya kemalasan memang bermaharajalela..
lagi lagi masa kepenatan yang teramat...

every week tak sabar tunggu weekend...


peace yawwwr~~!

Tiada ulasan: