20.4.17

Gian nak pakai eye shadow.

Kelmarin dan semalam saya MC..
badan rasa lesu.. penat semacam..
dan bila berdiri je rasa berpusing...
Jadi mintak permission dari boss nak pergi klinik..
tak snagka pulak dapat MC 2 hari..
tak kemana pon 2 hari..
duduk rumah je..
betul-betul saya merehatkan diri...

tu pun petang semalam pergi pasar malam kejap..
masa jalan tu kepala pusing...
balik terus baring kejap...
mungkin betul lah agaknya tak rehat betul betul..
mengandung ni susah kan nak di duga badan kita..
lagi badan jenis lain lain...
perubahan hormon...

semalam petang saya main make up make up...
hahahahaha~~~
padahal barang make up nan ado...
guna je apa yang ada..

pagi ni pun semangat lah dah plan nak make up..
tapi tak boleh lah tebal-tebal..
kang nak solat susah..
saya malas nak bawak make up remover..
jadi bawak wet tisu je...


tak smooth..
bercapuk..
sebab kulit saya sendiri menggelupas kekeringan...
tapi ni better dari bulan bulan lepas..


actually saya kemaruk nak pakai eye shadow..
hahahaha..
ni pakai bedak compact je...
pastu terus taram eye shadow..
jadi lah..
puaskan hati sendiri..
kot orang nak kondem..
kondem dalam hati ye..
jangan mengata kat ibu mengandung..
hati i tisu sekarang ni..

kekekekekeke:p

esok kalau rajin kita pakai eye shadow lain kaler pulak..

rasa nak shopping tambah barang make up..
tapi barang anak lagi penting kan..
so.. bertabah lah wahai bonda..
=)

Tiada ulasan: