17.5.17

Spaghetti sedap di food court KLCC

Weekend masa cuti labor day...
saya ajak suami pergi KLCC..
sebab nya nak makan spaghetti kat food court...
lepas tu suami cakap dia nak repeat tengok Fast Furious 8..
saya okay kan je.. tak kan pergi KLCC semata nak makan lepas tu balik..
hahahahahah~~

mula-mula pusing kat food court yang tengah tu..
aik... takde stall spaghetti...
tercangak cangak saya dan suami carik...
memang tak jumpa.. tak nampak..
lepas tu saya ajak suami naik food court lagi satu..
yang tingkat atas tu..
alhamdulillah.. jumpa..


fettuccine tu saya punya..
fettuccine mushroom..
sedap laaa hai...
tak cukup sepinggan tu sebenarnya...
lain kali kena repeat lagi..
bawak anak pulak lah... LOL~~

korang try lah...
berbaloi baloi rasa dan harga nya..
tak mahal mana pon walaupun food court KLCC..

Tiada ulasan: