30.10.17

Masih lagi batuk selsema.

Assalammualaikum...

Kejap je dah nak habis October. Makin lama kemain malas pulak nak menaip di sini. Tapi sayang kat sini.. :p nanti lah sampai masa kita upah orang suh edit background. Sekarang ni masa yang ada tak cukup. 

Amani masih lagi batuk dan selsema. Tapi dah okay sikit. Cuma tang kahak je bengang aku dengar. Abah suruh pergi klinik sedut kahak dia. Aku tunggu sabtu ni. Kalau masih lagi berbunyi bunyi memang momy bawak awak ke klinik tan tu ye Amani. 

Hari Khamis lepas saya cuba buat steam bawang putih dekat dia. Tak lama pun. Kesian sangat tengok muka dia. Merah padam. Yelah, air panas kan? tapi memang cepat lah nampak hingus tu meleleh je. Terus sembur Sterimar lepas tu sedut. Buat 2 kali last sekali saya bagi Nasal Soline. Lega sikit nampak dia. Terus senyum senyum simpul.

Masuk hari ni dah 4 hari aku berpuasa ganti. 29 hari weyyyy kena ganti. so, tolak 4 hari rasa tenang lah jugak. hihihihi~~~ bukan apa, tahun depan akhir bulan 5 kalau tak silap dah start puasa Ramadhan. Jadi kenalah cepat cepat mengganti. 

Jumpa lagi!

1 ulasan:

siskahaidan berkata...

Selamat berkenalan. Ternampak komen dekat blog Maria Elena, hope you're doing just fine, my baby pon dah setahun (masih menangis) due to her brain, cannot explain much, tp huh, depression after birth tu memang real. Uwaa. Rasa nak ngamuk je. Haha, kbye.

Nik :)