13.5.09

all about life

my life is my way…hidup aku ni simple jerk… same mcm org lain…tp cara aku manage hidup aku ni…agak complicated laa gak..bkn pe…aku percaya..sume org nk yg terbaek kan dlm hidup ni.so..dlm mencari yg terbaik..kdg kala..aku tersalah aturan..tp tu lah penglaman kan?? tu jgk yg mewarnai perjalanan kita dlm hidup ni…bg aku yg x berapa tinggi ni…tp x laaa kemetot..sedang2 je…bak kata org..”C O M E Ibkn aku yg ckp..org lain yg ckp..hehehe..korg nk ckp aku perasan? nk kutuk aku? aku kisah…terima kaseh…sbb jd supplier pahala aku..al-maklumlah…aku ni kekurangan pahala…

dlm kehidupan..aku amat mementingakan perhubungan…bak kate org omputeh…relationship…xkira laa ngn sape pun..coz..dunia ni bkn tuk kita sorg..dan bumi ni..bkn milik kita…so..klu nk wat pape tu..kenalah pikirkan keadaan sekeliling kita gak..k?

kehidupan ni bagaikan pentas lakonan kita…kita jd pelakon..dan kita juga yg mencipta skrip tuk berdialog..tp penerbitnya..hanya DIA..kita hanya melakonkan watak kita di bwh arahan diri kita sndri..kehidupan akan jd lebih menarik dan ceria jika kita sentiasa bersatu dan bermuafakat sesama kita…

ingatlah…apa yg kita lakukan…pasti akan dpt balasan..sama ada balasan u cepat @ lambat je..WHAT U DID @ GIVE..U WIL GET BACK IT..so, think before act…

adios  

Tiada ulasan: