16.5.09

kesengalan aku…

leh di katakan ramai dak2 claz aku ngah bz tuk siapkan asgmnt..aku lak..leh tulis blog..g merayap blog org lain…. sempat lg upload photo kat ms…hikhikhik…  actually…aku dh bosan tersangat2 ngadap bnde yg memeningkan pale otak…yg kena memerah idea ni..T.E.N.S.I.O.N… rase cam nk bakar je sume paper depan mata aku ni….wat penat2…dpt grade cam *bangang*….

“alangkah indahnye…klu skrg ni..aku g mall…cuci2 mata… g tgk wyg…gelak tawa…owhh..bestnye…lama dah x wat sume tu..ade dlm 2 or 3 months i think…cian kat aku..asyik terperap dlm kolej yg *indah lg mempersonakan..* gelak besar klu de org len dgr aku ckp cam gini…. aku pun leh menangis..terharu..hahahaha sambung balik mimpi siang hari tu…lepas tgk wyg…g mkn..nk mkn KENNY ROGERS…(pssssttt!!! de org tu, dh lame dh janji ngn kite..nk blanje mkn kenny…tp…xtaw laa bile…tggu dunia kiamat kot… ) pastu g shopping..” wah3…..btl bermimpi di siang hari….WAKE UP!!!! asgment tu…melambak woii…siapkan dulu…baru leh bermimpi yg indah2…

for dak H2 business…..selamat menghadapi mggu yg menyesakkan otak….

Tiada ulasan: