8.6.09

melawat hawa….

hari ni g tgk adeq kesygnku yg gemuk!!….g melawat kat KEM PLKN KUALA KUBU BARU…..patutnye xpyh melawat pun…esok die dah balik uma dah..dah tamat latihan die…tp 3ari sblm nie..die call bapak aku…ayat die yg tersusun baeknyeee…nak pujuk bapak aku kan…

abah…dtg tgk hawa taw ari ahad nie…hawa dpt 2hamper besau..nnt klu bwk naik bus..rosak hamper nie…tp org x balek ngn abah…org balek esok..abah dtg amek beg ngn hamper jer…ye…boleh yee…..

(nada manja ngn gedik terlebih)Monkey Icon Cici

3bln lepas gemuklahhh…..tp lpas 3bln nie….kurus dahh…. same mcm kakak die! (nak gak gtaw!)…pasni..xleh pggl gemuk dah…debab leh x??

ni pic die sblm g plkn….

 si gemukkami comei

ni lak pic die selepas 3bln…..jgn terkezut!Monkey Emoticon

kurus x?

die turun 8kg!!! pinggang die….nnt aku ukur erkk….aku turun 10kg….

Monkey Icons

patutnye dah leh balek arini…tp die nie…terlampau seronok benor…Monkey Winks.xnak balek lg…katenye…

esoklahh kak long aku balek…kasi aku gumbira puas2 dulu….mlm ni aku nak lepak ngn dak2 sabah & sarawak..nnt xtaw lg ble jmpe diaorg….

mmg aku tgk die seronok Monkey Emoticons Yoyokat situ….die ni famous lak kat kem die nie….

KETUA PELATIH WIRAWATI

…jwtn paling tggi tu dlm kem PLKN….aku tgk die asyik gelak je…mmg die nie jenis yg kuat gelak….

kat cni..die jumpe laaa sorg hero nie…xlaaa hensem mane…kurus kering je…pakwe die sblm nie besar cam die…aku pun sindir die….

mentang2 ko dh kurus…ko tgglkan si gemuk ko kat klang tu..ko pilih si kering nie lak…

die punye tergelakMonkey Emoticons….mcm pontianak tgh mlm tu….

kat bwh nie pic2 yg sempat aku capture td….layan erkk….esok baru die ni balik…naik bus ngn kengkwn….sbnrnye nk ber2 ngn si kering tu…mcm laa aku xtaw kan…taktik kotor die tu…hahahahaha…Monkey Icon CiciMonkey Icon Cici

 

panas taw

tggu die kuar dorm.. sempat posing tuu

panaslaaamerekaabah adeq abahvan    vanpdg kem   kuruskan..say cheeseaku yg sentiasa gile kamera…syok sendiri!Monkey Iconsmbil jln  cthawa kebulur   di kafe

si kurus kering!sarah ni gile kamera gak!!Monkey Iconsara & hawasenyumannyedlm tahanan

Tiada ulasan: