24.6.09

tag from put3

1.. Jika anda mengelamun, apa perkara yang anda fikirkan?


    byk laa…..pergi bercuti di luar negara bersama sayangku….

2.. Siapakah orang terakhir yang anda msg?


    my lovely…nasubichanemoticon

3.. Brand pakaian kegemaran anda?


    toms gurlz, BUM, n scarlet..

4..Benda yang paling anda sayang tetapi telah dirampas atau hilang?


    stakat nie…aku rase xde lg kot…

5.. Anda paling tidak ske??


    org cakap blakang2!! xpuas ati ngn aku..gtaw je dpn2….aku

          xkisah..

6..Kalau rakan anda bergosip?Apa yang akan anda lakukan?


    tumpang sekaki!!! xpun.. pasang telinga je!

7.. Anda sedang berjalan, tiba2 salah satu tumit kasot bersaiz 3 inci anda tercabot, apa yang akan anda lakukan?


    buat2 pengsan leh x??

8..5 Ciri manusia yang paling menjijikkan pada anda?


    mkn bersepah2…..mcm mkn gune idung!!
    pakai baju yg x basuh! jijik dowh..bucuk bacin..
    hembus hingus dgn bunyi yg boleh wat 1 dunia bergegar!!
    kuku panjang ngn penuh daki hitam2…yerk!
    garu bdn depan mknn…rase nk lempang je!

 

9..3 perkara yang sentiasa membuatkan hidup anda ceria..


    bersama dgn chenta hati
    berjumpa dgn rakan2 lame….
    berkumpul dgn sume ahli keluargaku…

10..Lagu yang mengingatkan anda pada si dia?


    hanya padamu…

11..Kalau anda hampir terjatuh akibat tersepak batu, perkataan pertama yang keluar dari mulut anda?


    BODOH LAAA!!

12..Benda yang paling ingin anda lakukan bersama si dia?


    macam2….

13..5 perkara paling romantik yang prnah diberikan oleh si dia kepada anda


    mintak maaf..itu rahsia saya dgn die!! xnak aku share ngn korang!!

14..5 perkara yang paling istimewa mengenai org yang tag anda..


    suke senyum
    perasan bagus!! hahahaha…
    leh jd kwn yg setia..
    syg aku! kan..put3…
    xckp blakang2….straight to the person!

15..8 org yang anda akan tag


    nysa
    wiwie
    yana
    pienard
    jiya
    ekyn
    syra
    eqa

nasubichanemoticon

3 ulasan:

PuteriDeanna berkata...

ye...
ak syg ko sgt3...
hohoho...
dan ak xprasan bagus ek..
sbb ak memg bagus!hohohoho

butterfly berkata...

poyo punye put3!!!
blasah kunk!!
dush!!dush!!

n y s a berkata...

sudah buat Tag :)