1.7.09

angan2 waktu kanak2 riang…

betul x klu aku ckp…zaman kanak2 penuh dgn fantasi a.k.a angan2 yg sumenye indah2 belaka..mcm2 di fikirkan dan di bayangkan..klu korang teringat atau terkenang kembali…mesti tersengeh2 kan..atau pun tergelak besar..tul x??

klu masa kecik dulu….aku selalu fikirkan yg nie…

fizow_120109_A

 

 

ade pakwe yg hensem…

 

 

bahamas-wedding

 

kahwin dgn grand sekali….

 

 

 

bighouse

 

ade rumah yang besar lagi tersergam indah…

 

 

bmw

 

kereta yg mewah…sume org kagum nnt kan…

 

 

 

6a00d83451e1dc69e2010536ed62f6970c-800wi

 

ade byk bwet….

 

 

 

shopping-girl-21

 

nnt leh shopping slalu..kan?

 

 

 

200022288-001

 

n..seperti org lain…aku punyai angan2 ingin menjadi seorg wanita yg bekerjaya…

 

 

sc beauty queen

 

aku impikan jadi seorang puteri raja yg lawa….

 

 

 

 

best je kan angan2 tu..sume yg best2 je….xde pun nk bygkan yg buruk2…hahahaha..   sape laa nk bayangkan yg buruk2 kan…mestilaa xnk..kang klu btl2 terjadi..waaa….sengsara kite! brownteddyemoticon

 

lagi pun..kite xpnh terpk yg menjadi dewasa..akan membuatkan hidup kita di belenggu masalah2 yg menjadikan hidup kite tension!! alangkah bagusnya klu kite dpt menjadi kanak2 selamanya…xlahh de byk sgt kesulitan…Hello Kitty Emoticongembira je sentiasa kan?tp..klu selamanya jd kanak2…bile kite dpt kawinHello Kitty Icons? kan?? hahahaha..gatal! Mickey Mouse Iconspk kawen je…huhuhu…sape xnak kawen kan?? sume mesti nak..tul x?? klu xnak tu..pk laa baek2 ye…nabi xngaku umat wei!

3 ulasan:

ShuSyi berkata...

wa btl2..
ske..
tp biler da beso..
x de jg jd seindah angan2 tu..
ehmm..
tp xpe hidup kne happy
huhuhu

PuteriDeanna berkata...

ak musykil la..
jodoh pertemuan ditangan tuhan kan,...
so kalo da xde jodoh kite..cmane nak kawen...kalo nabi x ngaku umat cmane??salah kite ke...
ko petik sket hadis memane..ak musykil neh..

butterfly berkata...

ko nie put3!!!
mcm nie...
jodoh ajal pertemuan di tgn ALLAH..
tp kite kena berusaha mencari jodoh tu!!
yg laen tawakal...
nabi x ngaku umat bile ko cakap..
"x kawen pun xpe!"
lebih kureng cam tu laa...