9.7.09

gemuk vs kurus..

dulu  bile aku gemuk….

DSC02832

tembam cam ni…

ibu bising..sibuk suh aku diet!kuruskan bdn aku blek cam dulu2..time skol..

time ni berat bdn dlm 54kg kot..

Bear Icons

sekarang bile aku kurus cam ni..now

kurus mcm nie lak..

ibu sibuk suh aku gemuk balek…ari2 masak lauk feveret aku..tp aku xnk gemuk blek dah…

sekarang ni berat bdn 44kg..

 

penat2 aku diet taw…sampai leh turunkan berat bdn ideal cam skrg..tp ramai lak bg pendapat suh aku gemuk cam dulu blek..

kate my lurve.. chubby kan comei..tp klu korang nak taw..die suke ngate aku ni gemuk..suke kutuk aku..gemuk! sakit taw telinga aku nie..tp..! bile aku kurus..leh lak die kuarkan statement cam tu..hishh..bengang aku taw..tension aku! kerokeroppiemoticon

tp bile tgk blek pic2 lame..aku rindukan pipi yg tembam tu! hahahahaBear Emoticon..sengalkan?

but anyway..ikutkan berat bdn ideal aku..dari 44kg to 47kg je…so, aku nak kekalkan mcm nie….xlahh sengsara sgt bile cari baju ke..seluar ke..kan? dulu pinggang aku 29…skrg ni 26 @ 27..ok x? ok laa tu kan..

tu laa orang perempuan..berat badan akan jadi topik utama dlm seharian kite kan?kerokeroppiemoticon

3 ulasan:

kumbangkecil berkata...

nak diet jugak. tips2. cepat bagi! tak bagi nanti culik itu harry potter. hahaha

ShuSyi berkata...

nk itot jd kurus gak..
mam per?
pe rahsia?

butterfly berkata...

kumbangkecil:>
que..u tu dah cukup kurus lerr...nk diet pe lg?

shushyi:>
mam per?? x mam laa...
huhuhu:)