30.7.09

terponteng lorh..

pagi ni x g 2claz..claz QM ngn Bis Decision Making..actually..aku dh dgr wei..alarm nset tu..tp aku xsedar lak pe yg aku wat kat alarm tu..sedar2 je dah kul 10.30..owhh..goshh..i missed 2claz already..huahuahua..pandabearemoticonadehh..pe laa nak jd kan? bgn trus on9kan nset..dpt msg dr cik syira….

aduss…tu laa mlm td xnk pesan kat mylurve suh kejutkan..dh terponteng claz..b..len kali kejut kan ye! sat lg die taw aku x g claz..kang mesti die punye membebel tu leh putus telinga aku nie…len kali tido awal ye cik ct hajar…ala..aku tido lambat pun sbb wat keje MISS NG..aku ni kan lemah kire2…aduss..cian gue..

3 ulasan:

asna cute berkata...

APA!! miss 2 kelas??
rugi rugi rugi~~~~

Ops.. xpe alasan sungguh kukuh untk tido lewat yea.. hehe bagus!.
Tido lambat utk kejayaan jugak tue hehe =))

Cik Zetty berkata...

erk?
ponteng.
amalkan slalu.
lalalaaa!~

bak kate asna : alasan kukuh.
tidow lmbt.
bahahaa!

butterfly berkata...

hishh..malu lorh..:-P