18.8.09

terima kasih kwn2

sejak kecik lg..aku mmg di kelilingi ramai manusia yg mengaku mereka KAWAN aku…tp aku taw..dan aku cukup pasti..yg ade di antara mereka..hanya pura-pura berkwn dgn aku..hanya utk kepentingan peribadi mereka je.. yea..aku sedar semua tu..mereka dtg dkt aku bile ssh..utk minta pertolongan…berkwn dgn aku kerana di tinggalkan oleh kwn yg laen…dan kwn dgn aku sbb bergdh dgn kwn yg laen..aku dah lali dgn semua nie..aku dh lame dah perasan semua nie..

tp kenapa aku berkwn lg ngn mereka? sbb aku pegang 1 prinsip…

WHAT U DID U WILL GET BACK

..aku percaya dgn kate2 nie…apa yg korang lakukan..pasti dpt bakasan..same ade cpt @ lambat je..lagi pun..sekarangkan ALLAH bayar cash..kat dunia pun dh leh dpt balasan..so..juz wait for your turn to get all this back..

aku x memilih kwn..sbb aku taw..dunia nie kecik je..pusing mane2 pun..jumpe org yg same..dan aku nak ckp dan bg penghargaan ucapan TERIMA KASIH kpd “kwn2” yg buat cam nie kat aku..aku amat hargai perbuatan korang tue…sbb korang bagi aku sedar yg kwn tu ramai..tp SAHABAT tu hanya segelintir je…

sahabatku

mizi,akak nina,abg mael,nick ereyz,

hariz aizat,zira,

abg amir,bell,nelly,pejort,oyun,aten,mimah

liya,fiza,ziqa,adeq zeyra,adeq mia..

Green Scarf emoticon

14 ulasan:

♥ Buk@n S!ndAreLa ♥ berkata...

ololololo....cian die...
pe pn ktew pnah gk t'kna...
specially mber y tikam blakg nih,
m'pergunakn ktew la,buli la...
pe pn, wat ktew sdar btapa bnyk nye ragam n kerenah mnusia y xpnah jmpe d muka bumi ni wujud!

ahahahhahah~

farhana afri berkata...

huhu..
tabah lorh...
berkawan biar seribu...
musuh jgn walau pun satu..
biasa lah lumrah alam
manusia nie pelbagai sifat nyer...

cookie devine berkata...

siapa pun kwn kita, kita kn igt mngkin 1 hari dia blh jd musuh kita.take care k.

ShuSyi berkata...

ciannya..
sabar ya..
kwan ramai
dlm ramai2 kawan
de beberapa teman
mgkin jg de sahabat

mRs.aJaQue berkata...

kalo dier tikam blakang ko..
ko tikam dier balik pakai garfu ke..penyapu ke..hehehehe

khaLifah feDi berkata...

emm kwn biar seribu...!!!

ellenyna berkata...

and me too.
what they did to us, they will feel the same thing too.

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

kenapa dear?

huhu.

sabauu je lah dalam bkawan~

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

kenapa dear?

huhu.

sabauu je lah dalam bkawan~

butterfly berkata...

♥ Buk@n S!ndAreLa ♥
yup! mcm2 kan kerenah manusia nie..

farhana afri
mmg tu lumrah hidup kite kan?
:(

cik cookie..
thx atas peringatan..

syushi..
yup! sokong...

mRs.aJaQue
hahaha..baek! akan ku gunakan nasihat mu itu..

ellenyna
yup..hukum alam kan?

miss lolly..
mmg dh byk bersabau nie..

Cik Dila berkata...

kalau dowang jahat..itu dowang punya pasal..yang penting kita jadi kawan yang terbaik buat mereka.kadang2 kawan tu mungkin tak sengaja kot..well nobody is perfect.hehe

cinta lea ixora berkata...

yes.. btl tu.. what u did u get back... like dat words lot.... b strong ok... xrugi kite jd penyabar.. Allah sentiase bersama ngan org2 yg sbr..peace

yuyu berkata...

laa cian nye..sabOr ek..

butterfly berkata...

cik dila..
yup! nobody perfect..

cinta lea ixora..
pegangan idup tuh..

yuyu..
mmg ngah bersaba nie:)