16.8.09

weekend yg kosong….

semalam..gile2 bosan duk uma..mcm org gile! ingt nk blek klang..nk g spital..nk wat checkup..tp kemalasan yg teramat..coz xlarat nk berjln n berdiri lame kt dlm train tuh..kang pengsan sape mau tlg? luckly, dmm dh ok..hopefully…xde bad effect like others think..huhuhu..xnak wei, kena serangan najis mughalazah tu! yerk!! well..korang taw x..aku t’pk this thing..nape kte kena serangan najis mughalazah tu..?? coz..we like to say the name “B A B I” dlm perbualan seharian kite..tul x? dlm sehari..korang mesti de punye sebut name die..lg2…time mrh..kan????? huhuhuhu….tu laaa duk seru2 name die…kan die dh merebak kat 1 dunia…

pagi smlm aku kemas almari dan jgk loker baju..then..i found this dress…dinner dressdress ni aku baru gune sekali je taw..time dinner thn lepas..tema retro..than..aku xtaw dh nk wat pe ngn baju nie..klu pakai kat uma je…kang org ingt aku ni mereng lak kan? so..sape2 berminat..meh r gtaw aku..cian aku tgk baju nie..terperuk je dlm loker…

mase dmm..teringin mkn mcm2..de nafsu mkn yg membuak2..hehehe..pelik aku..mcm2 teringin..than..aku pun..ringan2kanlah tulang aku nie tuk msk mknn yg aku nk..nk g mkn kat kedai xde teman..owhh..cian nye sy..xde tmn nk g kedai mkn..aku msk tomyam…bihun tomyam x menarikkan?? xbyk bahan..tp sekadar tuk melepaskan keinginan di hati..cukup laa..kang kempunan lak…then..aku msk pulut kuning ngn kari daging…pulut kuning 

nmpak mcm nasi je kan..tp pulut taw..almaklum je laa…duk hostel kan serba kekurangan..so..hasilnye cam gini laaa…tp..sedap taw…puji masakan sendiri…hahahaha..xmalu! skrg ni..duk teringin nk mkn pizza…klu ckup peralatan..mmg aku dh wat dh pizza tu arini..tp xde oven…sedey ..xpe laa…tggu mkn kat pizza hut je laa…de sape2 nk blanje aku x? aku tggu nie…jgn malu2 yea nk blanje…

2 ulasan:

Cik Cookie berkata...

kerana babi iteww....

Cik Cookie suka bj tuh tp saiz tu cam xleh je.

Cik Siti Hajar berkata...

hehehe...
saiz tu L...

:)