11.9.09

.:buka dgn adeq2:.

d sebabkan ari ni aku x sehat lg..dmm lg weyyhh… so, aku duk rest2 je lah kat uma..tp xlah rest mane pun..adeq2 aku yg kecik sarah&adeqnie..memekak je..kejap2 gaduh..melalak2..jap lg kang..dah gelak balek..bingit telinga aku..kang d mrh suh senyap..5mint je lah diaorg berdua tu diam.. tu lah pic bdk2 dua org tu..yg pakai tudung tu kakak..namanya siti maisarah sebelahnye tu siti sahira..tension Milk Box emoticonaku d watnye..klu korang nk taw..diaorg ni selalu ber3 je berbuka same..sbb parent keje..aku ngn adeq aku ke dua study tggl kat hostel..so..adeq aku no 3 lah peneman diaorg berdua..tp xleh nk harap jgk..sbb otak dia same je mcm dak dua org nie..

 

ari ni konon2 niat tue..nk wat lah asgmnt yg tertunggak kejenya tu kan..tp d sbbkan pale dh skt..dan kemalasan bermaharajalela dlm bdn nie..so..aku cume wat isi je..olahan lum lg..iaitu xplanation..adoi2..ble nk wat nie wei!? isnin nk kena anta ok!

tapi ade kerajinan tang laen taw..aku rajin ari ni wat juadah tuk berbuka..mcm2 taw aku wat ari nie..waaa..rajinnya siti hajar! hahahahamilkbottleemoticon..sile gelak besar skrg..

menu berbuka..

mknn sebelum

makanan

selepas

selamat berbuka   

lulus x klu nak kawen?

Milk Box emoticon

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wahh~~ cedapnyer.. pas la kat aku cket

arekymz berkata...

baek nye dye makan ngan adek2 dye..

donut tuh wat sendiri ke beli kat bazaar??haha

cintaleaixora berkata...

mak oi..... byknyer juadah die wat.... bak sini sket... hehe... dh lulus nk kawen tu..huhu

ueki berkata...

cm besh ja pding laichi 2
xpnh lg mkn

jejeje
posa ni kunk trleliuq plak

dush2

Cik Siti Hajar berkata...

♥ayudeadwish♥
klu uma ko dpn blok aku..
dh lame aku pas cket...
yg nie aku pas image je lah ye..:)

arekymz membuyau
made from by hand ok!
[marah nie..]


cinta lea ixora
jauh lah nak pas sket..
lulus dah yea?
:)

ueki
best taw..
nk rase mai dtg uma..
:)