11.9.09

malam 1000 malam

hidup di dunia nie mmg sementara..itulah kenytaannya..namun walau tau kematian itu mmg akan muncul dlm hidup kite..tp manusia tetap alpa dan leka mengejar duniawi dari hal akhirat..aku juga begitu..sungguh aku menangis bila terkenangkan dosa2 yang telah aku lakukan..namun..entah mengapa..diri ini seakan belum mahu bertaubat..padahal..pada dasar hati ini..aku mahu bertaubat..taubat nasuha..taubat tidak akan melakukan dosa2 itu lagi..

kini..tinggal 10 mlm yg terakhir di bulan ramadhan…aku mahu mencari malam 1000 malam itu..malam yg turunnya semua malaikat ke bumi..mencari hamba ALLAH yg tekun beribadat utk mendapatkan keredhaannya..semoga malam LAILATULQADAR dpt ku temu dlm ramdhan kali ini..

3 ulasan:

arekymz berkata...

T__T same la ngan kite..kite pon dah cube bertaubat..

tapi mesti ulang lagi mende jahat..jahat nye akim..

tasuke2..

Tanpa Nama berkata...

semoga kejayaan di sisi anda... jgn malas wat ibadat

ueki berkata...

smoga d bln mulia ni anda dpt syafaat