20.10.09

doakan plesh..

jap lg claz kul 11pg..subjek advertising ngn promotion..katenya ade viva..tp aku x bace pape pun! sbb nya mood yg x stabil..bace pun..otak ntah ke mana..tlg doakan..nama aku di panggil tuk esok..nama aku kan bermula “s”…jadi..kan belakang3..doakan ye nama aku di panggil tuk esok..

masa skolah dulu selalu kena tggl ngn kengkwn..sbb nama dieorg bermula dgn “n”..kan ramai nama nur..jadi klu de pape yg ikut giliran nama..selalu aku di tinggalkan..huahuahuahua..kijam punye kwn..diaorg ckp..lambat lah nak tggu ko..

**ade anak nnt aku nak letak nama bermula huruf awal3..**

5 ulasan:

Norsyakiela berkata...

btol tue,teringat lak zman sek dlu,kalo cikgu nak pnggl nme,mesti ikut turutan abc,hehe

Hasnah berkata...

sama la kita.. huruf S jugak hehe ;)~

Fadhlah berkata...

saya nama mula huruf F..so,saya tingalkan awak dulu yer..lambat ar nak tunggu awak...hehehe

Tanpa Nama berkata...

xsama2...

Appleartwork berkata...

nama sy huruf A..selalu kena panggil dulu:(..ape pun syukur la:p