5.1.10

nset ilang!!!

arghhhh…………….

aku bengang wei….

nset aku ilang..

dissapeared!!

mane peginya ni..

kat nset sony tuh semua no fon ade..

kat no celcom ni..xsemua ade…

aduiii…gile aku jadinya ni..

16 ulasan:

aNiSa hANg tUaH berkata...

sabaq na..

fik_autoz^^ berkata...

cmne leh hilang?kt mna hilang?

Fiq berkata...

sabor... kang gilo betul sape susah.

Tyna Aizat berkata...

lol! me too pena ilang nset. mmg tension lah, sabau saje pngubatnye ok.

butterfly berkata...

aNiSa hANg tUaH : nak tak nak..kena bersabar je laa

fik_autoz^^ : tak tau ilang kat mne..mcm mne ilang..no idea..

Fiq : diri sendiri gak yg ssh..hishh..

Tyna Aizat: mmg kena bersabaq gile babun r ni..arghh...

!!!~ZuE SmiLeYx5~!!! berkata...

kesiaNnya..beli la bru..hehe

butterfly berkata...

xde dwet..wuaarghhh...;(

SuRayA^i. berkata...

slh ltk kot. da crik btul2?

butterfly berkata...

hopefully mmg i slh letak..doa sgt3 ni..

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ berkata...

ala ciannyer~
takpe kumpul dut beli hset baru~
mesti beli 2 taw
stu lae bg kat aku

asna cute berkata...

hdset hilg.. gelap la dunia huwaaaaa.. terbg duit~

Uruchimaru @ kf berkata...

cube try check no siri IMEI. then pi kedai telekomunikasi utk kesan dimana hp ko tue..

maisyara pot! pot! berkata...

peeehhh... law tjadi mai mai, mmg da meraung gila2.. chill yeah...

butterfly berkata...

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ : ala..aku baru nak mintak ko belanje aku ni..

Uruchimaru @ kf : tak tahu lak aku no siri tu..

maisyara pot! pot!: wargghhh..dh meraung gile3 ni mai..

Eldy berkata...

beli lagi leh ~ haha ! (siapa x pernah hilang bende kan, apa yg penting nanti jgn hilang benda yg lebih mahal sudah ^^)

Cik Puan Drunbella berkata...

salam takziah.
+___+
henpon i pun 3x da ilank.
ngee.