16.2.10

waktu sekolah memang best giler!

aku rindukan kawan-kawan teknik aku..rindukan geng havoc..geng outsider perd..tapi ade sorang dak insider..

dulu geng-geng aku..mimah, aina, wani, pejort, nelly, aten, and bell..memang sengal dengan diaorg ni..masing-masing ada kelebihan..dalam geng ni..aina dengan wani paling pandai..kiteorang ni average je..

aina gelak tak lepas..kalau aku ade rakaman suara die gelak sekarang ni..mesti best..kekadang keje sekolah pon tak siap..tapi..otak geliga gile..aku suke tiru die wat akaun..sebab dia terer bab akaun ni..

aina

wani kiteorang panggil kambing..sebab die suka makan batang sayur..memang sape yang tak makan sayur tu, dia sapu je..memang pelik die ni..lepas tu die ni suke lelaki yang de janggut cam kambing tu..

mimah lak biasa-biasa je..tapi die ni pelat huruf “d”..suruh die sebut bodoh..confirm kiteorg gelakkan..tapi die terer math taw..mula-mula dia dak outsider..bila form5..jadi insider..macam bell..swkarang ni die dh jadi kerani..

mimah
pejort lak..ni paling popular dlm geng kiteorg..tip-top..bukan setakat terkenal satu sekolah, tapi satu klang kenal die..tido dalam kelas memang hobi die..datang sekolah macam anak VVIP, pukul lapan baru sampai..mak dia selalu masak bihun singapore..sedap..i like..kongsi satu geng..time takde cikgu je makan..cite pasal 18sx, semua dia tahu..mane die dpt pun aku tak tahu..pernah sekali dia cerita wat aku nak muntah dengar cite die..tapi selalu die nak cite lucah..die cakap kat aku g duk jauh-jauh..pastu kata aku ni tak normal..

 akupejort

nelly ni paling tinggi dalam sekolah..dah lah suke datang time perhimpunan dah mule..memang tak leh sorok dah muka die..mane pegi sume orang pandang..die suke ajuk-ajuk suara cikgu tengah berucap tu..ada sekali masa cikgu berucap..die pun berborak..sekali cikgu tu tegur..yang paling tinggi tu..tak leh berenti bercakap ke..waa..sume pandang nelly..kami pon malu..sebab kami dekat ngn nelly..kelbihan buat lawak memang bodoh tahap ekstravanganza..seminggu pon tak leh berenti gelak..

 nalia

fatin ni cakap lepas je..kalau nak kenakan orang bagi kat die..ade je idea gile tu..mulut takde tapis-tapis..klu ko terasa..telan je lah...memang tu sifat die..tapi sekarang ni tak lagi..kureng sikit..tapi die paling advanced..dah ade bisnes..bisnes beg..

 aten
beg
aku dah beli satu taw..nak beli sila tengok sini..FABAGS..

bell lak..die ni macam sengal-sengal lah..lambat pickup sikit..cerita dah abis..kiteorg dah gelak sampai pecah perut..baru die paham..die sorang je yang tinggal dlm hostel..selalu kena bahan dengan kiteorang pasal hostel..tapi die ni cun..kacukan pakistan..

nabila syahirah  img063bell ngan mimah takde dalam pic ni..
atas dari kiri : aina , pejort , nelly
 bawah dr kiri : wani : aten : aku [innocent je muke aku]


usmimah ngan aina takde dalam pic..
nelly , wani , aku, aten, pejort , bell..

hopefully our friendship is forever..sayang korang..kita tengok ye sape yang kawen dulu..

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gwe rase adik kf kawen dulu hee..=)

zella y berkata...

skrg ni slalu je xde ms lepak ngan kwn2 skoll...msing2 dh kwen hehehhe

jmp kat fb je la... ;)

ainasuhana berkata...

ajar...
siyes la aku rindu
waktu2 dolu..
eh,mane ko dpt gmba aku n fzi???

Cik Siti Hajar berkata...

Uruchimaru @ kf
adik KF?? yg mane tuh??

zella
yup..FB tu mcm tempat reunion je..

@ku d! sin!e
rindukan?? laa..aku amik mase raya ari tu dlm fon fizi..

ainasuhana berkata...

iye ker???
naper aku x tau??

Cik Siti Hajar berkata...

sebab aku tak bagitahu...aku main amik je!

wakakkakaka=p

ainasuhana berkata...

siut r ko!
hahaha