3.3.10

bila si dia lambat menunaikan tanggungjawab.

duit dalam poket tinggal duit seringgit-seringgit je..duit syiling pun tinggal bape je..sedihnya..mana nak cari duit ni? duit gaji buat beli barang tuk rumah..dah xde duit..mengharapkan ehsan simpati dia..tapi aku pelik..kenapa si dia tidak menjalankan tanggungjawab dia..

tiap-tiap bulan bila dah cukup bulan je..pasti dia bagi aku duit..RM500++..tapi bile tiba bulan ni..saat ini dan ketika ini dia tidak menjalankan lagi tanggungjawab dia..kenapa? tahukah dia aku begitu terseksa menunggu dia melaksanakan tanggungjawab dia? perit sekali tahu tak? ni aku nak tanya dengan dia..

MARA..bila nak masukkan elaun sara hidup bulan ni? aku dah kering kontang ni!

10 ulasan:

@ku d! sin!e berkata...

aku pown xde wet gak..

bulat berkata...

nape xty...bulat bg idea jer tau..hehe

n i s a berkata...

dah 3hb, tak masuk lagi! huwaaa ):

butterfly berkata...

aina : sobs..sobs..:( samelah kite..

bulat..tnye pe erk?

nisa : uwaaaaaa....:( sedih kan?

asna cute berkata...

oowhhh same la kita.. asna awal buln dh pokai dh nie~ terpaksa tebal muke pau My Dear hahaha =p

zella berkata...

gaji xmasuk lg...sedih....

butterfly berkata...

asna : asna leh mintak tunang..kite xleh...mylurve xde gaji..uwaaa:(


zella : sama2 lah kita sedih ye..

Cik Cookie berkata...

sabar dik ehh

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ berkata...

bley tak suh MARA sara hidup aku gak?

LuVidA^^ berkata...

same la keringgg....loan da nak abess