4.3.10

i wish . . .

kenapa bila kita berhajat..jarang dapat dipenuhi..aku dah berusaha selagi mahu..aku jarang dapat benda yang di idamkan atau dihajati..tapi..mulai hari ni..aku berazam..apa yang aku hajati..mesti dapat..aku akan buat apa saja untuk penuhi hajat aku..

tahun lepas banyak benda yang aku idamkan tak dapat..tapi tahun ni..aku nak jugak dapat benda yang aku idamkan..biarlah tanpa bantuan orang lain..biar aku susah sendiri..janji aku dapat apa yang aku hajati..

setakat ni aku ada dua benda je yang nak..biarlah aku rahsiakan dulu apa  yang aku hajati..bila dah dapat..insya’allah aku bagitahu kat sini..

kadang kala nasib tu memang jarang memilih aku..hurmm..apalah nasib aku..

kuatkanlah semangat hambamu ini YA ALLAH..aku bermohon pada-MU..

hati aku memang sedih bila fikirkan nasib aku..

3 ulasan:

. mimie . berkata...

mmg xsume org dpt pe yg d hajati..
but kne gak bsyukur..
cz klw sllu sgt kite dpt pe yg kite nk lme2 tkt timbul lak rse riak dlm hati n diri tue..

p/s : aku doakan pe yg kau hajatkan tue insyaAllah jd kytaan 1 ari t..:))

@ku d! sin!e berkata...

pe yg ko nak n idamkan tu...
ala...rilek lah..
jgn slhkan nasib k..

Muhammad Ijam berkata...

kalo nk pe yg kite hajati,kite kne usaha utk mendapatkannya...

bila sudaa usaha,kite hendaklah bertawakkal...

yg paling penting,kte kne igt yg kite hanya merancang n ALLAH yg menentukan...

chill out!!

www.ijamrowkx.blogspot.com