20.3.10

khas untuk adikku yang gebu.

hari ni hari lahir adikku yang ke 2 yang ke 19tahun....
DSC08040
minggu lepas dia suruh aku balik rumah..semata-mata nak suruh aku bawak balik oven yang kat kolej ni..nak bakar kek..aku suruh buat kek kukus je..dia tak nak..jadi..tunggu aku balik dengan oven tu nanti ye..baru buat kek..
sila percaya umur dia baru 19tahun dan dia adik saya..ramai cakap saya ni adeq dia..aduhh..muda sungguh aku ni kan?

6 ulasan:

MrS ShaHriL berkata...

lain kali ko mkn byk2 cikit taw...hahaha...

HonEyBuNNy berkata...

selamat hari lahir adik....;-)

TARANTULAH berkata...

jiwa muda selalu hahaha

karyaconcepts berkata...

"ramai ckp saya ni kakak dia..." mmg betol la hajar! apa da! betolkan balik ayat tu...

butterfly berkata...

typo lah plak....dah btlkan dah..:)

nEo.. berkata...

kirim salam kat adik:-) hehehe