25.4.10

away!

entah kenapa dari semalam sampai hari ni memang hari pemalas saya..assignment ada dua lagi nak kena submit 30hb ni..tapi sentuh tu ala kadar je..apa nak jadi ni.hilang fokuslah..

dah beberapa hari saya tak dapat tidur dengan lena..tak boleh tidur pun..tidur 2 3 jam terus terjaga dan tak boleh tidur sampai siang..kepala sakit berdenyut-denyut..tak tahu kenapa..terseksalah tak dapat tidur..badan lesu je..letih semacam..

esok paper taxation..luckily, only facts to read..not calculation to remember..tapi sekarang betul-betul langsung tak boleh fokus..kalau ada ubat tidur..dah telan dah..tapi ubat tidur tu lebih kurang drug..nanti ketagih..

oh ye, saya dapat panggilan lagi untuk pergi interview di subang..tapi sedih..duit langsung takde ni..tengah kekeringan kontang..dah tandus gila..tolonglah doa untuk saya supaya ada keajaiban berlaku..saya betul-betul nak pergi interview tu..

i dont know why suddenly my mood are gone!

away! source: picatk

2 ulasan:

CinnamonChoc berkata...

eeehhhh.awk pun geng blogger rupenye!! ;D

ILA HonEyBuNNy berkata...

ala...napa ne yunk....sama la kita...ila lau tgh tension + frust...suka sgt mkn ubat batok..ihiih...ya..moga2 dpt g jgk interview itu..amin...