30.4.10

bila hati sudah mati…

fuh! seminggu tak update blog..sumpah! i bz tersangat-sangat..bukan buat-buat okey..assignment dah hantar! yeay!! dapat tidur lena sikit malam ni..tapi balik kelas petang tadi..pukul 5.30 petang..dah bantai tidur baik punya..sampai my mummy call langsung tak sedar dengar bunyi fon..

badan memang tak payahlah nak cakap..penat girlemosangat..lemah tak bermaya..bila dah jadi macam ni..masa makan memang di nikmati sebaik mungkin..asyik makan je..kang kalau gemuk..sendiri jugak susah hati..tak pe lah..tak gemuk kot..lepas makan buat kerje..bukan tidur pun..jadi lemak tu tak sempat nak menetap dalam badan ni..statement nak sedapkan hati sendiri…

sekarang ni nak kena kemas rumah..dah macam rumah tikus dah..kertas bersepah-sepah..berhabuk lagi..mak mertua tengok..confirm i kena reject..ngeeee~~~

pepatah dulu ada berbunyi..rambut sama hitam..hati tak semua sama..[lebih kuranglah..i fail sikit bab pepatah mematah ni..] tapi sekarang pepatah dah tukar..hati sama merah..rambut lain-lain..sebab ramai yang blonde kan..?? ehehee…

sesungguhnya..perasaan saya dah mati kerana manusia yang jenis macam ni..biarlah perasaan ini mati terus..dari terus-terusan merasa sakit..dari terus terguris..tercalar dan terluka..sakit dan perit..biar ia mati..supaya tiada air mata yang mengalir lagi..

sedikit demi sedikit kebenaran terkeluar dengan sendirinya..memang kebenaran tu amat pahit sekali..tapi..macam mana pun..saya tetap nak mengetahuinya..biar pun saya terpaksa telan pahit yang teramat sekali..

sabarlah wahai hati…

3 ulasan:

MrS ShaHriL berkata...

rambut sama hitam...hati lain2...bukan cm ni ke pepatahnye...hehee

arekymz membuyau berkata...

skg mmg dahn ade mcm2 kaler rambot..
errrmmm..
sabo jela..
mmg org suke cari kesalahan kite..

Chaoi berkata...

lisa surihani bau badan die wangi per..
haha..xde r..ini tipu sahaja,,,