2.4.10

jumaat, sabtu dan ahad..

salam hari jumaat buat semua…

 

bangun pergi kelas pukul 8pagi tadi, saya di kejutkan oleh mylurve..dah pesan dari malam tadi suruh dia kejutkan..dia suruh saya kunci jam..tapi saya buat gedik mengada-ngada..saya mesej dia..”tak nak kunci jam..nak b kejutkan..” sungguh mengada-ngadakan? nasib baik mylurve layankan je..dia call pagi tadi, dia cakap dia tak tidur lagi..saya dah agak dah..sebab dia kalau tidur memang terbabas sampai pukul 12 tengah hari..kalau kerja tak pulak macam tu..

 143

i lurve u baby..Kazi & Dora emoticon

tak sabar nak tunggu esok..balik rumah klang dengan mylurve..dia cakap nak ambil saya..tapi guna komuter lah macam selalu kan..jadi, saya paksa dia tunggu saya di stesen batang benar pukul 8.30 pagi..muahahahahaha..sebab bas kolej pukul 8.30 pagi..gila kejam kan? dia dari klang kena tunggu komuter pukul 6.30pagi..lepas tu, saya cakap kat dia..dia kena sampai awal dari saya..kalau tak..saya tak nak keluar dengan dia..nak balik rumah terus..memang mengada-ngada kan? Big Eyes Crab emoticonsaya memang kejam pun..tapi dah kena janji dengan dia..kalau dia terlambat tak boleh buat muka masam ala-ala comel..saya di paksa ok..Big Eyes Crab emoticonuntuk berjanji macam tu..

DSC08408

my happy face for today

semalam dah pesan kat ibu..ibu kena masak nasi minyak special..sebab saya teringin nak makan..tapi ibu tak reply pun mesej saya..tapi takpe..sebab selalunya apa yang saya suruh ibu masak..ibu mesti masakkan punya..percayalah cakap saya..

syaza

 

 

hari ahad pulak kemungkinan besar pergi ke majlis perkahwinan kawan saya..tak sabar nak tengok majlis dia..memang patut pun dia kahwin dulu dari saya..sebab dia bercinta dari tingkatan satu..harap-harap plan nak pergi ramai-ramai ni menjadilah..nak beli hadiah apa ye? bajet student..kena paham-pahamlah kan? ada suggestion tak?

 

ni lah bride to be..

syaza, 21 years old..nampak dalam pic ni macam tinggi je dia..sebenarnya lagi rendah dari saya..

5 ulasan:

Hasnah berkata...

wahh bercuti!

fatimah arr berkata...

cepatnya dia kahwin!!

Tanpa Nama berkata...

wah sehati sejiwa la nie ea????bagus2

Unknown berkata...

wah...
sweetnya u olz berdua....

hehehe...

zella y berkata...

bukan ngada2 tp nak bermanja2 kan?? kan?? heheheh