10.4.10

semua salah ida…

hari sabtu yang membosankan..! bangun tidur siang tadi pun masa matahari tegak atas kepala..itu pun sebab mylurve kejutkan..tak tahu lah kenapa tidur sampai tak ingat dunia..rancangan nak buat assignment yang melambak tu..tak berjalan..langsung tak usik..saya langsung takde hati nak buat..kepala otak pulak macam beku semacam je..harap-harap malam ni boleh buat 1 2 soalan..

tadi pergi jalan-jalan kat my blog list tu..sekali baca entry dari ida..pasal coklat..fuh! tetiba air liur meleleh..orang jawa cakap ngences..teringin pulak..ni semua salah ida taw! hehehehe..salahkan orang lain pulak..sanggup tu pergi berjalan seorang diri ke kedai depan tu..semata-mata beli coklat..

coklat!

tapi beli kecik je..takut gemuk..hahahahahahahaMinimo Mouse emoticon.. takpe, kejap lagi saya mintak mylurve belikan yang besar punya..

saya rasa saya dah gemuk....tapi pergi timbang berat..berat saya masih lagi di tahap stabil..kiranya memang tahap berat ideal saya lah..adakah saya perlu diet?? mylurve tak bagi diet.. ibu pun tak bagi jugak..dia cakap anak dia ni macam tak cukup makan je..tak tahu lah nak buat apa..

6 ulasan:

LuVidA^^ berkata...

uikss...terharu aiii...
tajuk entry name kite..dalam entry pon name kite..ekekke...
cian die....kne g beli coklat....hahhaha...jum share same2 cadbury yummy~~ :D

Cik Siti Hajar berkata...

u wat i ngidam ok!

terpakse gagahkan dri pg crik..

FR berkata...

haha takyah diet la akak ,
cute sudah :D

Cik Siti Hajar berkata...

cute?? woohaaa....kembang semangkuk jap bace komen..:D

arekymz berkata...

jgn diet..
tp jgn mkn bnyk..
haaa

zella y berkata...

aah...xnmpak mcm gemuk pun... xyah la diet2 ni...hehhehe

jaga pemakanan je...