20.5.10

Antara harta yang bernilai dalam hidup seorang manusia.

saya betul-betul rindukan suasana kerja di Mcd..walaupun kebanyakkan senior dah takde..dah naik pangkat..dah berhenti kerja..but i still miss the situation when working in McD.. especially during peak hour..rindu nak jalan laju-laju..isi ais dalam cawan, push button soft drink, then lari amik burger, datang balik tutup air, letak makanan dalam dulang dan lari balik ambil kentang goreng..must in 60seconds..miss that moment..langgar-langgar bontot orang..

tapi kalau suruh kerja..sehari dua memang saya excited..masuk hari ke3..i’m bored..tak boleh nak sembang-sembang sangat, sebab ramai budak baru..so tak berapa nak mesra sangat dengan diaorang… macam tu lah kerja McD..people always come and go..only several will be remain..




tapi malam tadi saya ada chat dengan my bro.. kawan sekerja yang saya anggap dia abang saya..we share  problem and we share story..lama DSC05248dah tak jumpa dia..sejak dia naik pangkat 2 bulan yang lepas....sampai termimpi-mimpi pasal dia..hehehe ..kalau kitaorang ni jumpa..borak mesti panjang menjela..sampai yang lain gosip kita orang ada apa-apa..pernah orang cakap saya nak usha dia..muahahhahaha ..memang saya gelak besar ok!






“abg, saya rindukan abg lah! nyanyi lah sikit..”
 


oh, lupa nak beritahu..dia ni minat menyanyi dan ada band sendiri..since last year, band diaorang ni mula berkembang untuk jadi artis..indie band lah kan..bergerak sendiri..name of the band : Crazy Minded.

.
saya hargai persahabatan yang tulus ikhlas sebab susah untuk mendapatkannya..saya sayang orang yang hargai dan hormat saya sebagai kawan..sekali saya sayang..sampai mati saya tetap sayang dan kenang dia sebagai kawan..tapi, sekali saya dah benci..mintak maaf..perasaan tu memang susah nak di hakis..walaupun sedikit demi sedikit perasaan benci tu terhapus sebab perbuatan baik yang lain..tapi perasaan tu tetap ada.



.
antara harta yang paling berharga bagi manusia di dunia ini ialah sahabat sejati..dont u agree with that?





1 ulasan:

Rara berkata...

really agree! :)