12.5.10

NAK CARI KERJA? MARI TENGOK SINI..

KARNIVAL KERJAYA & KEUSAHAWANAN GRADUAN 2010 (K3G) bakal diadakan hujung minggu ini di PWTC..14-16 May 2010..dari 9 pagi hingga 6 petang..Para graduan di jemput hadir bagi memeriahkan suasana..Di karnival ini, para graduan bolehlah memilih kerja yang bersesuaian dengan mereka..


ada lebih kurang 500 majikan yang ada di K3G..hampir 15 000 peluang pekerjaan yang menanti para graduan yang berkunjung ke sini..majikan-majikan tersebut terdiri dari sektor awam ke GLC, dari syarikat swasta kecil dan besar hingga ke syarikat mutinasional..



sesiapa yang nak habis belajar macam saya ni..jom lah kita pergi ke sana..mana tahu ada rezeki kita di sana..tak rugi kita mencuba, kan?? insya’allah saya juga akan ke sana..cuma tak pasti hari sabtu atau ahad..sape nak ajak ngedate ke sana..mehlah roger-roger ..



maklumat lanjut boleh tengok di sini..KARNIVAL KERJAYA & KEUSAHAWANAN GRADUAN 2010..



perlu di ingatkan..pakaian formal ye! di ulangi FORMAL..




nota tangan : maliha adiba belajar sampai habis dulu ye..muahhahaha ..1 sem more to go..chaiyok..

 
lepas pergi sini..kita pergi putrajaya jom…ade jom heboh kan??

4 ulasan:

. mimie . berkata...

waah..tbe2 entry kte arini sme bckp psl isu kerja..

klw aku da abes cnfrm2 aku folo kau hajar g sne..huu

ppe pn gud luck ye! ;)

syazwani thaharuddin berkata...

hee :D
wani tak abes blaja lagi !
tak aci !

AiZ berkata...

tak boley ke kalau aiz pakai baju hip hop? =__=" hikhik




Ade sesuatu untuk awak disini
>> Cara cute tunjukkan mood anda pada pengunjung blog

MrS ShaHriL berkata...

mengapa namaku terpapar d cni...huhuuh....nama penuh lak tu...ahhahha...ye le...ko g cr keje...thn dpn sng aku nk cr kabel...