21.5.10

saya bukan hipokrit.

ASSALAMMUALAIKUM…

ramai yang bertanya kat saya..kenapa saya menukar bahasa panggilan diri saya di dalam blog ni..kalau siapa yang baca blog saya ni dari dulu, mesti perasan perubahan bahasa panggilan diri saya..dulu saya gunakan “aku”..sekarang tukar..

biarlah orang nak cakap hipokrit ke apa ke..sebab ada di antara readers saya ni ialah kawan-kawan di kolej dan jugak kawan sekolah..kalau jumpa diaorang mestilah gunakan “aku”....lagi pun, kalau orang yang baru pertama kali saya kenal..saya pasti menggunakan bahasa diri “saya”..tapi bagi diri saya..tak salah kalau nak berubah..apatah lagi kalau perubahan ke arah kebaikan…

“aku” hanya akan di gunakan dalam blog ni apabila saya marah sahaja..harap maklum..

 

 

i will be starting counting date…

4 ulasan:

Uruchimaru @ kf berkata...

yup.....setuju dgn kamu !
ikut keselesaanlah kan..hee

butterfly berkata...

hehehehe...


yup..
lagipon..blog masing2..ikut suke laa..

Rara berkata...

ya btol..xperlu hipokrit utk jge hati org len..jd dri sndri sje kn.. :)

butterfly berkata...

nk buat pe jge ati org je??

x dpt ape pon laa yunk..:P