17.6.10

Anyone…please help me!!

yahooo..Dancing saya dapat buffered earnings.. selalu pergi blogwalking.. mesti ada je blogger yang tulis pasal menda alah ni.. sebenarnyalah kan… kan.. kan… saya tak tahu apa ke benda buffered earning ni.. hahahhaLaughing.. cuma tau susah nak dapat je.. kena usaha lebih sikit.. tapi saya tak tahulah saya usaha celah mana.. hahahaha..

please.. mintak tolong kamu semua.. ceritakan dekat saya yang tak tahu apa-apa ni pasal benda ni.. please…please..please…Batting Eyelashes[sambil wat mata kelip-kelip ni]

tapi earning saya..alahai… seganBlushing nak bagitau.. buat beli kfc 1 set pun tak lepas…

ni lah buffered earning saya.. so, anyone can story to me..what actually buffered earning meaning?? Confused[grammar mmg tak pernah ok]

4 ulasan:

asna cute berkata...

xtau nak explain. tp setiap kali duit btambah senyum smpi ke rambut belakang hahah =D

BABYBOO berkata...

eh! mcm mne nk buat menda ni? ajar la rama2 :)

@ku d! sin!e berkata...

bagus lah ade drpd takde..
hahaha

niesz berkata...

ape tu?hahaha..niesz pon xtau..