22.6.10

i follow u..u follow i..

"i follow u, follow me back"

selalukan boleh nampak ayatayat macam tu kat shoutbox.. saya nak mintak maaf.. saya bukan dari golongan macam tu..

saya follow sebab saya mahu follow..bukan atas paksaan.. saya pun tak pernah paksa anda follow blog saya bukan..?
follow lah dengan ikhlas..jangan memaksa orang lain follow kamu sebab kamu follow dia..

saya tidak memaksa anda follow blog saya...

4 ulasan:

nabilah_2908 berkata...

sy juga tk layan kalau dpt msg2 mcm tu...

tp sy akan follow balik...bila org follow my blog..means yg follow secara rela...tkde nk suruh sy follow balik.. :)

yer la...kita pun nak kenal juga siapa follower kita..nk juga tahu cerita mereka.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
TOY STORY 3

Fiza's berkata...

setuju sangattttttt

niesz berkata...

betul2...ermm..kalau da follo tu kene lg g lawat blog tu kan..br btul name nye follower..

@ku d! sin!e berkata...

ok faham..
hihi..kalo aku?