19.7.10

alhamdulillah... urusanku di permudahkan...

Alhamdulillah.. dah petang dah.. kejap je lagi dah boleh balik.. suka saya..

Pagi tadi post status kat fb..:



Result nya.. alhamdulillah.. hari ni kat ofis semuanya baik-baik belaka.. mudah-mudahan esok lusa pun sama.. mood nak mencari kerja yang gaji berbaloi masih lagi berkobar-kobar…

Saya dah buat pre-planning for open small business dengan kawan saya.. nabilah..  insya’allah.. moga urusan perniagaan ini berjalan dengan lancar hendaknya… nak sangat ada business sendiri…


Hari jumaat lepas kalau tak silap.. saya bukak lappy saya.. selalu on9 di rumah, guna lappy adik.. sekali kau.. eden lupa password lappy tu.. haa.. terkial-kial mengingat kembali password saya.. selepas 5 kali percubaan baru lah berjaya.. kalau tak.. mahu kena anta pergi kedai kan?? Mak nenek betul.. pelupa!

Oh ye.. raya ni nak buat kuih raya sendiri.. dan jual.. kalau duk area shah alam dan klang.. bolehlah request tuk sample…^_^ kalau yang luar area ni.. order je lah ye.. tengok gambar nanti…J