16.7.10

T E N S I O N & T I R E D

Dah petang dah! Yeay!!! Sat lagi boleh balik rumah…

Today are tension and tired day… my big boss just come back from overseas and he are too clumsy person.. I don’t like it.. inilah padahnya kalau kita bekerja di bawah orang “kap-lam-ya-nga”… semua dia je betul..padahal..dia buat tu salah..

Sabarlah kan hati ku ini… memang rasa tension sangat-sangat… rasa macam nak tukar keje je.. seriously, when I get better offer.. I will resign..

Ada pekerja sebangsa dengan dia ni pulak.. jenis orang yang suke ber”kipas”… korang fahamkan maksud “kipas” tu??? Annoying right?

Saya tunggu sampai transkrip keluar akhir bulan ni.. and I want get a better offer for myself..  I want build my carrier from now.. so.. kena cepat bertindak…

I have learned the feeling of a lower employee… I hope I don’t do the same mistake that my boss did when I have my own business in future…

Korang kalau ada offer job yang bagus.. sila-lah share..sharing is caring right??

1 ulasan:

Abu Luqman berkata...

jalan jalan malam..tnet slow tax leh bw