16.8.10

blog mungkin akan di tutup..:(

selamat malam...



dah nak seminggu kita berpuasa kan? kejap je.. lama jugak tak update blog ni... bukan apa.. sibuk sangat bekerja.. takde masa nak on9.. lagi pun, kalau dah bukak lappy.. memang berjam-jam lah mengadap.. walaupun mata dah berat sangat...

jadi untuk mengelakkan tak cukup tidur dan rehat.. saya buat-buat tak nampak lappy... kerja di bulan ramadhan ni memang memerlukan kesabaran yang tinggi kan?? semangat pun kena tinggi jugak... 

sejak puasa ni.. penat saya bekerja lain macam sikit... mata pun asyik rindu-rinduan je dengan bantal dan tilam.. jadi terpaksa menahan nafsu untuk on9 kan diri...

rasanya macam nak kena tutup je blog ni... tapi sayang... sayang pada memori dan kenangan di sini...

takpe lah.. untuk sementara memang blog ni saya jarang di update yea... apa pun saya jarang jugak lawat blog kamu semua.. tapi kalau saya update blog ni.. maknanya saya jengah blog kamu semua jugak...

salam sayang dari saya.. babai!!

3 ulasan:

HaFizRahMaN.com berkata...

jgn tutp...rugi!!!=)...sttlekan smua masalah dulu...then blogging la dgn aman=)

Faarihin berkata...

salam singgah..

mau tutup blog?

janganlah.. biarkan aje.. ada masa update lah.. (^__^)

jeBateja berkata...

Tak yah tutup lah pren...tak update pun...lepas raya nanti update lee