11.3.11

is all about me...;p

Kadang-kadang bosan dengan kehidupan seharian yang sama je setiap hari. Pergi kerja, balik kerja, makan dan tidur. Hei, rasa macam robot pulak. Buat benda yang sama je setiap hari. Akhir bulan lepas saya pernah rasa macam nak jadi gila. Takde benda lain yang nak dibuat. Asyik kerja je. Kalau tak kerja tidur je takpun pergi dating. Buat benda yang sama je pun. Pergi tengok movie. Mood saya betul-betul down. Takde benda yang boleh menarik monat saya. Lucky saya bekerja dengan manusia yang tiap-tiap hari berlainan kerenah saya jumpa. Kalau tak, lagilah bosan.

Akhirnya thanks to one of my good friend. Dia banyak bagi advice. Bagi pendapat. Haa…lepas tu barulah mood ok sikit. Kalau tak rasa macam nak menjerit, menangis dan ketawa dalam satu masa. Lepas tu boleh masuk hospital mental! Ngeee~~~

Saya memang seorang yang mudah rasa bosan. rasa macam nak cari kerja baru je...^_________^

2 ulasan:

ainasuhana berkata...

nak jadi giler ajak aku. hahaha

Cik Siti Hajar berkata...

jum kite giler sama2!!