8.3.11

when it call luahan..;)

bila kita rasa dah tawar hati.. ataupun dah takde perasaan kat sesuatu tu.. apa kita buat pun tak menjadi.. bila dah nekad nak buat perubahan tapi pasti ada halangannya kan?? 

"i feel lost... need someone to talk and talk and talk..."

i need new environment..
i need new challenging...
i need someone call as a good friend...

nak menagis..tapi tak terkeluar air mata..hanya mampu menangis dalam hati..;(

3 ulasan:

Nurina Izzati berkata...

sometimes we need a long deep rest to think about life, but sometimes we just have to go on with it. hidup ni macam roda, kdg2 kita ada di atas, kadang2 kita ada di bawah, tapi kita boleh pilih untuk tetap bertahan di tengah2.
insyaAllah.

Are-Gya berkata...

slalunya klu da tawarhati bukn x jd ape yg kite nk wat..tp kita akn xde persaan tuk buat ape pon..klu buat pon sekdr buat..
klu da nekad nk berubah..jgn pndang kiri kanan..klu kite da nk nekad tp stil tnya org len btul ke x..maka itu la halangnnya..tu maknanya kite was2..blm cukup nekad..

nekad means..da tetap..xkan berubah walau ape pon =)

@ku d! sin!e berkata...

Contest TAGGED!!!!!!!
Contest TAGGED!!!!!!!
Contest TAGGED!!!!!!!