24.4.11

is it true???

saya terbaca bahawa pembawa darah @ pemilik darah 'O' ialah seorang yang kolot dalam berfesyen.. konservatif kata orang 2011..

jom kita tengok betul atau tidak..

macam mana nak berfesyen kalau anda di beri uniform dari atas kepala hinggalah ke tapak kaki.. tell me..?? semuanya disediakan 1 set ok.. kena pakai the whole week.. so, hanya berfashionista dengan warna-warni di muka sahaja..calitan eye shadow atau pun blusher sudah memadai rasanya..;p kalau saya berjumpa dengan kawan-kawan..memang berlawa-lawaan dan fesyen-fesyen-an lah.. serius! tak caya meh tanya kengkawan...;p kalau pegi dating lagi lah..memang mylurve tu jeles je memanjang..sebab orang sebelah dia ni lagi lawa cantik menarik kau memang dah tembam lah cik hajar! [mengarut tul!]





tapi bila kajian tu mengatakan darah 'O' seorang yang ego dan panas baran... hahhhh!! i support this answer 1001%.. it's truth.. saya memang seorang yang panas baran dan suka nak marah marah.. sampai ada orang mengeluarkan statement begini pada saya "hari hari nak marah je...asyik nak marah je..tak penat ke..??" heee~~sorry guys.. lagi-lagi bila kerja yang bos bagi tengah melambak..surely memang temperature tu senang nak naik kan?? about ego tu... sometimes or everytimes?? i'm really not sure..;p

teringat iklan "dermalah DARAH anda.."

entri ni pasal darah yang mengalir dalam tubuh badan saya..pasal darah "O" yang mengalir kat badan orang lain..saya tak tahu taw! :P

4 ulasan:

sherah berkata...

derma lah dara you :P

ainasuhana berkata...

aku darah o..mcm mane tu??

Cik Siti Hajar berkata...

sherah: yup2..dermalah dara anda..mereka mengharapkannya...;p



aina: upsss..kite sama!!

Zana Zingaa. berkata...

whaha I pun darah O. maybe la sebab mak abah O. takut nk cek sebab kena inject. so, memang panas ;p