17.8.11

mood-tak-boleh-blah.

some of company cuti kan hari ni.. company saya tak cuti.. tapi saya mintak cuti..heee~~ 


my ibu pun cuti.. bangun sahur basuh muka.. makan.. kenyang..tidur balik.. anak dara apa ni?? bangun tidur.. tengok ibu siap-siap.. nak pergi beli barang nak masak.. saya just tengok je.. ibu pergi dengan adik saya..


dari ibu pergi kedai sampailah ibu dah habis masak.. soto, asam pedas dan sayur campur.. banyakkan ibu saya masak? tapi anak sulung dia yang sorang ni still duduk depan lappy.. duk usha blog orang.. tengok FB dah bosan dah.. muak tahu.. kalau mak mertua baca blog ni.. mesti reject jadi menantu..ngee~~


lagipon, mood tengah tak-berapa-nak-stabil.. nak marah..marah dengan mylurve.. nak nagis sebab marah?? saya memang pelik...! entahlah, tetiba daku mahu merajuk sakan dengan mylurve.. biasalah mood perempaun kan..u-all-knew-it..

saya kadang-kadang boleh makan hati secara senyap-senyap.. bergantung apa yang saya fikirkanlah..



1 ulasan: