8.8.11

tetibe daku terkenang saat itu~~~

teringat dan terkenang berpuasa di kolej.. mula-mula memanglah sayu je saya rasa.. lepas tu dah boleh adapt dengan situation.. kat kolej saya ada line internet dan wifi 24hours dibuka.. so, memang saya akan online 24hours.. kalau nak direhatkan lappy barulah offline.. tu pun waktu tidur je..


jadi waktu berbuka dan jugak bersahur memang makan depan lappy.. kadang-kadang boleh komen status kawan-kawan.. hehehehe... ingat lagi saat tu.. ex-classmate pun macam tu.. tak ramai yang offline waktu-waktu macam tu.. internet je lah hiburan yang saya ada waktu tu.. saya pulak jarang keluar malam.. melainkan ada tugasan je.. selain tu.. saya memang malas tahap gaban kalau nak turun dari rumah...



lebih kurang macam ni lah..:)


tapi kalau sekarang  ni buat lagi.. mau kena marah dengan my parents.. even online 2jam lebih pun abah dah bising..bayangkanlah kalau bawak perangai kat kolej tu kat umah.. hadoiii... tak dapat bayangkanlah apa yang bakal terjadi..

rindu pulak saat berpuasa di rantauan..ehhh~~~ rantauan lah sangat.. kat negeri sembilan je pun..!

6 ulasan:

Nur Farah berkata...

haha.. dulu selalu gak cam tu...


asal jauh dari family kire rantauan la tu... heheh.. :D

Cik Siti Hajar berkata...

rantauan jugak kan.. ehee..~~

Unknown berkata...

next year puasa di hostel! hehe

Tanpa Nama berkata...

bila di rantauan cm gitu la jdnyer..pernah merasa gak..hehe

Cik Siti Hajar berkata...

amir aizat : nikmatilah kenangan di hostel..

Cik Siti Hajar berkata...

~AmyLiana86~: hehehe.. rantauan.. kenangan masa mude mudi kan..?