26.9.11

betul ke anda jujur??

sejauh mana korang jujur dalam kehidupan?? maybe paling tinggi pun 95%.. maybe.. tapi i dont think that we can 100% honest in our life.. 

nak jujur sangat pon tak boleh kan.. kadang banyak hati yang perlu di jaga.. tapi hati sendiri terseksa.. banyak benda macam ni terjadi kan??


:)




dengan family sendiri pun macam tu kan?? kang kalau jujur.. ada yang buat muka seposen... silap-silap boleh buat putus persaudaraan kan??




bila ada orang claim yang dia jujur orangnya... saya rasa dia jujur.. tapi tengok keadaan dan situasi lah kan???

saya rasa jujur ni terlalu subjektif dalam kehidupan.. dalam perhubungan.. 

5 ulasan:

ila berkata...

kejujuran tu pnting.
tapi slalu jugak x jujur

@ku d! sin!e berkata...

aku selalu jer menipu. haha

butterfly berkata...

ila : betull.. sokong..

butterfly berkata...

aina : ko mmg!

ctk berkata...

betul2...x 100% jujur..ct pon adew gk trpkse mnipu dmi mnjge hti..hohoho