28.10.11

entri kemarahan...

terbongkar sedikit demi sedikit penipuan ko kan.. memang aku dah syak pon.. cuma malas nak fikir lagi.. tapi lama-lama aku memang tak tahan dah.. cuba ko carik manusia yang sanggup di tipu??? again and again... dah tipu sekali cukuplah.. 2nd chance pon ko boleh buat main...

lama dah ko tipu aku..berbulan-bulan..bila dah terbongkar guna ayat "mana de manusia tak menipu".. and u never say sorry to me.. only say "please".. aku ni takde perasaan ke?? orang yang aku sayang sanggup buat aku macam ni?? i'm the stupid person cause still love u even u are liar... sakit hati ni aku tak tahu lah nak cakap macam mana... aku sayangkan ko dan aku tak dah tak menipu ko sejak hubungan kita serius... tapi ko sanggup tipu aku... nasib aku kan...

hidup orang menipu ni memang takkan aman... dan tak berjaya lah!

4 ulasan:

ezzu berkata...

marah btol...sabar jer lh..mungkin dh byk kali dye menipu..so bg dye menipu satu permainan dh...

sabar jer lh..and sentiasa cool..hehehe

sarah mohamad berkata...

sapa tu sygsss?

butterfly berkata...

ezzu: mmg marah sgt...:(

butterfly berkata...

sarah mohamad: adalah orang tu..orang yang paling rapat dengan hati ni..