26.4.12

Khamis yang lambat.

Assalammualaikum..

Dah hari khamis.. lambat sangat rasanya nak jumpa hari ni...hari ni hari kedua berpuasa ganti...:) sebelum-sebelum ni dah ganti separuh dah.. tinggal lagi berapa hari je.. Bulan Ramadhan tinggal lagi lebih kurang 2bulan je ni.. baiklah langsaikan hutang sebelum kena bayar lagi berat ye...



saya tak tahu kenapa dalam minggu ni saya balik rumah je terus pengsan... memang terus tidur sampai ke pagi..padahal, bukannya saya kerja berat pun.. minggu ni pun kurang kerja sebab boss saya outstation.. tapi penat saya mengalahkan orang yang kerja kat tapak pembinaan tu... adik-adik saya pun perasan.. pukul 9 je, mata saya memang dah tak tertahan lagi.. macam di pukau oleh tilam dan bantal.. ehhh.. tilam dan bantal reti ke pukau?? hihihi... yang pasti bangun pagi tetap rasa mengantuk.. maybe i need vacation or rest day beside rest day on weekend..



jadi, hari ni memang akan out of energy saya rasa...harap cepatlah masa berlalu hari ni... semalam mengidam nak buka puasa dengan sayur taugeh goreng.. balik pegi kedai, taugeh habis.. adoi..takde rezeki betul..hari ni nak tukar menu pulak.. hehehe... biasalah, orang berpuasa nafsunya lebih sikit kan..kejap lagi nak google resepi mudah dan senang.. almaklumlah, saya sampai rumah je dah pukul 6.30petang.. kena masak yang ringkas-ringkas je.. lagipun, menu utama ibu dah masak..


langkah menuju kehadapan dengan yakin, namun sesekali perlu pandang kebelakang juga.



Tiada ulasan: